torsdag den 1. november 2012

Vinderen af min give away

Så har jeg fået trukket vinderen af min give away.
 
 
Men inden jeg afslører vinderen, så vil jeg sige 1000 tak for jeres deltagelse
og alle jeres søde kommentarer.
 
Tak til alle mine skønne faste læsere, som jeg nyder at få dejlige kommentarer fra, det er det bedste
 at åbne sin blog og se, at der er en af jer der har skrevet til mig.
 
Og VELKOMMEN til alle de nye læsere, der har valgt at følge mig her på PUSTETROLDENS blog.
Håber I synes om mine indlæg og jeg glæder mig til at skrive indlæg til jer.
 
Så kan jeg vist ikke trække den længere.
(Vinderen er trukker med random org.)
 
Vinderen af min give away er
 
Mirjam med bloggen æbleblomst
 
Stort tillykke til Mirjam som skrev følgende kommentar:
 
"Aah, hvor ville jeg godt vinde den bog! Jeg bor i New Zealand pt. og da vi skulle rejse forsvandt den vi i forvejen havde i flytterodet og nu har vi kun den med toej til mindre boern.

Jeg smider 3 lodder i puljen og giver meget gerne portoen herned, hvis jeg skulle vaere den heldige.

Kh. Mirjam"
 
 
Kære Mirjam, vil du skrive til mig på min mail lehto77@hotmail
Så jeg kan få din adresse og sende dig din give away.
 
Jeg glæder mig til at høre fra dig.
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Jubiii! :D

    Tror det er den give away nogensinde, som jeg helst har villet vinde - og saa var jeg heldig :)

    Sender straks en mail til dig.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh hvor godt Mirjam, det er jeg da glad for at høre.
      Tillykke til dig ;o)

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)